MDB Sekretariat to program przeznaczony do rejestrowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej, dokumentów zakupu, takich jak faktury VAT, korekty, rachunki oraz innych dokumentów (umów, zarządzeń, rozporządzeń itp).
Znakomicie sprawdzi się w sekretariacie firmy porządkując obieg dokumentów oraz dostarczając informacji kto, kiedy dostarczył dokument oraz komu go przekazano.
Podstawowe cechy programu:
- Rejestry (dowolna liczba)
- Korespondencja otrzymana
- Korespondencja wysłana
- Dokumenty zakupu (rejestr faktur, rachunków)
- Dokumenty inne (definiowane przez użytkownika, np. umowy, upoważnienia, oświadczenia itp.)
- Terminarz (osobisty dla każdego użytkownika oraz publiczny)
- Drukowanie pocztowej książki nadawczej na podstawie rejestru korespondencji
- Automatyczne wysyłanie powiadomień (E-Mail) o otrzymanej korespondencji
- Adresowanie kopert
- Rejestracja zapłaty na podstawie wprowadzonego dokumentu zakupu
- Definiowane szablony dokumentów innych
- Raporty i wydruki
- Eksport danych w kilkunastu formatach
- Współpraca ze skanerami zainstalowanymi w systemie
Program posiada bogate możliwości wyszukiwania i filtrowania danych, drukuje książką nadawczą, pozwala dołączać do zarejestrowanych dokumentów skany dokumentów źródłowych oraz dowolne pliki (dokumenty w wersji elektronicznej).
W programie dostępna jest baza kontrahentów oraz ich przedstawicieli oraz terminarz.
Wiele szablonów wydruków pozwoli usprawnić proces rejestracji i poświadczania odbioru dokumentów.
Program może być instalowany na pojedynczych stanowiskach lub pracować w sieci.