Firmy produkcyjne szczególnie często borykają się z problemami dotyczącymi realizacji zamówień, nieterminowych dostaw, czy kontroli jakości dostaw. Przy dużej liczbie zamówień przychodzących i/lub wychodzących konieczne staje się uporządkowanie tego procesu i stworzenie systemu ewidencji i kontroli dostaw.
W naszej ofercie posiadamy trzy programy, które mogą pomóc Państwu zająć się tym problemem:
- Dragon Zamówienia 12 - bardzo prosty program do wystawiania zamówień, bez wprowadzania danych słownikowych. Wystarczy wypełnić formularz i zamówienie gotowe.
- MDB Zamówienia - program dla małych i średnich firma, przeznaczony dla jednego lub kilku użytkowników, do pracy na jednym stanowisku lub w sieciach lokalnych.
- Mega Zamówienia - rozbudowany program, dedykowany do pracy na jednym stanowisku lub w sieciach lokalnych i rozległych (internet). Polecany dla większych firm, do pracy zespołowej.
DragOn Zamówienia 12 - prosty program przeznaczony do wystawiania zamówień, zapytań ofertowych oraz ofert. Program współpracuje z lokalną bazą danych lub z serwerem bazy zainstalowanym w środowisku sieciowym. Wystawione w programie dokumenty mogą być zapisywane w formacie PDF i wysyłane pocztą elektroniczną. Wprowadzone w programie dokumenty mogą być oznaczane statusem Wysłane, Potwierdzone, Zrealizowane lub Anulowane. Więcej o programie...
MDB Zamówienia - program przeznaczony do rejestracji i wystawiania zamówień, zapytań ofertowych oraz ofert. Przydatny do szybkiego wystawiania dokumentów oraz do prowadzeniu akcji ofertowych i marketingowych. W programie można zdefiniować dowolną liczbę rejestrów. Zamówienia, zapytania ofertowe oraz oferty można drukować oraz wysyłać pocztą elektroniczną. Program współpracuje z bazą MS Access. Więcej o programie...
Mega Zamówienia - rozbudowany program do rejestracji i wystawiania zamówień, zapytań ofertowych oraz ofert. Dowolna liczba rejestrów, a w nich definiowane dokumenty. Rozbudowany mechanizm dostępu użytkowników do danych: dostęp do rejestrów, dokumentów innych użytkowników. Możliwość akceptowania i zatwierdzania dokumentów przez przełożonych oraz oceny dostaw. Zapisywanie dokumentów w postaci PDF, wysłanie dokumentów pocztą elektroniczną, wbudowany skaner dokumentów. Więcej o programie...