Program przeznaczony do kontroli kosztów, wydatków, zakupów, inwestycji, realizacji kontraktów, planów inwestycyjnych itp. Może być stosowany do kontroli wydatków związanych z bieżącą działalnością firmy oraz do kontroli budżetu, do zarządzania środkami z funduszy unijnych i inwestycyjnych - wszędzie tam, gdzie wymagany jest stały nadzór nad poziomem wydatków w odniesieniu do założonego limitu, planu.
Program może być instalowany na pojedynczych stanowiskach - do rejestracji wybranych kosztów na podstawie dokumentów zakupu z wykorzystaniem jednostanowiskowej bazy danych lub na wielu stanowiskach w sieciach lokalnych lub rozległych (internet) - do nadzorowania poziomu wydatków; rejestracja i dostęp do danych przez wielu użytkowników z wykorzystaniem wielodostępnych baz danych.
Wymagania • Umowa licencyjna • Wersje • Cennik • Podręcznik • Zakup programu
Pobierz program
Pobierz | |
Bez podania numeru licencji aktywowany zostanie bezpłatny, 30-dniowy okres testowy. |
Charakterystyka
- Dla systemów: Windows XP SP3, Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
- Rejestracja kosztów na podstawie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych
- Definiowany zakres rejestracji danych
- Rejestracja definiowanych parametrów opisowych dokumentu
- Rejestracja wartości netto, vat, brutto dokumentu
- Drzewiasta struktura kont kosztowych
- Syntetyczne i analityczne rodzaje kont kosztowych
- Analiza kosztów w dowolnych, definiowanych okresach obliczeniowych
- Rejestracja kosztów wg cen netto lub brutto
- Słownik kontrahentów i pracowników
- Import danych kontrahentów z internetowej bazy GUS i VIES UE
- Skanowanie i dołączanie dokumentów źródłowych
- Dołączanie dowolnych plików do dokumentów, kontrahentów, pracowników
- Drukowanie raportów i grafiki
- Wysyłanie raportów pocztą elektroniczną jako załączniki formacie pdf
- Definiowanie stylu raportów
- Importowanie danych słownikowych z plików tekstowych (csv)
- Eksportowanie danych z bazy w formacie XML
- Kopiowanie danych do innych baz
- Archiwizacja danych
Praca na pojedynczym stanowisku może znacząco usprawnić proces kontroli kosztów, w sytuacji, gdy uda się włączyć w obieg dokumentów stanowisko rejestracji kosztów. Takie rozwiązanie pozwoli na bieżąco osobie wprowadzającej dane śledzić poziom kosztów i przekazywać dane w postaci raportów, wydruków osobom zarządzającym firmą.
W większych firmach lub, gdy obieg dokumentów jest rozproszony można wykorzystać pełne możliwości programu. Dokumenty mogą być rejestrowane przez większą liczbę użytkowników. Program może być instalowany u użytkowników, którzy zajmują się zakupami w różnych oddziałach firmy. Zalogowani do bazy użytkownicy będą wprowadzać dane z faktur kosztowych, a osoby zarządzająca firmą / instytucją będą miały podgląd aktualnego stanu kosztów, realizacji planu, budżetu.
Wersje programu
Program występuje w dwóch wersjach, w wersji Standard i w wersji Optimum. Wersja Standard przeznaczona jest dla jednego użytkownika. Wersja Optimum pozwala pracować wielu użytkownikom w sieci. Szczegółowe porównanie wersji programu.
Bazy danych
Program może współpracować z następującymi bazami danych:
- Microsoft SQL Server Compact SP2 – baza jednostanowiskowa, maksymalny rozmiar 4GB (bezpłatna)
- Microsoft SQL Server Express R2 SP2 – baza sieciowa (serwer bazy danych), maksymalny rozmiar 4GB (bezpłatna)
- Microsoft SQL Server 2008, 2010, 2012, 2014, 2016 – baza sieciowa (serwer bazy danych) (płatna – wymagany oddzielny zakup licencji)
Licencjonowanie, aktualizacje
Licencja na użytkowanie programu sprzedawana jest na czas nieokreślony (licencja wieczysta). Szczegółowe warunki licencjonowania oprogramowania określa umowa licencyjna. Aktualizacje są bezpłatne.
Pomoc, informacje o programie
Program instalowany jest wraz z demonstracyjną bazą danych. W pustej bazie, zaraz po instalacji możesz zacząć wprowadzać przykładowe lub rzeczywiste dane. Program posiada podręcznik użytkownika oraz rozbudowany system pomocy (menu Pomoc). Szybko zapoznasz się z programem korzystając z rozdziału podręcznika Krok po kroku.
Podobne programy