Magazyn, wyposażenie

Bez kategorii

Informacje ogólne

Sklep Testa Software - www.testasoft.pl, zwany dalej Sklepem jest własnością i jest obsługiwany przez firmę Testa Software z siedzibą w Krakowie, ul. Bluszczowa 13A, wpisaną do rejestru ewidencji gospodarczej pod numerem I/6654/92-K, numer REGON 350559845, NIP 677-006-22-99, tel.: 12 263 78 52.

Zasady dokonywania zakupów

  1. Realizacja sprzedaży w Sklepie odbywa się według poniższego regulaminu.
  2. Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza bezwarunkową akceptację zasad wynikających z niniejszego regulaminu.
  3. Z oferty Sklepu może korzystać każdy, kto posiada zdolność do czynności prawnych (pełnoletnie osoby fizyczne, firmy).
  4. Wszystkie ceny podawane w Sklepie są cenami netto (bez podatku VAT) w walucie Złoty Polski (PLN). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia. Prezentowane ceny towarów nie uwzględniają kosztów dostawy zamówienia. Ich uzupełnienie następuje w momencie składania zamówienia.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez uprzedniego informowania o tym. Zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji.
  6. Oferta sklepu internetowego obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Realizacja zamówień

  1. Zamówienia na produkty oferowane na stronach Sklepu można składać za pośrednictwem strony WWW Sklepu oraz przez telefon i email.
  2. Płatność za zakupy i dostawę można dokonywać w następujący sposób:
    • przy odbiorze (przesyłka za pobraniem)
    • przedpłatą (przelew na konto Sklepu przed dostawą, na podstawie danych zawartych w fakturze Pro-Forma, dołączanej do potwierdzenia złożenia zamówienia)
  3. Zamówienia płatne za pobraniem realizowane są w następnym dniu roboczym po ich otrzymaniu.
  4. Zamówienia, dla których wybrano opcję przedpłaty, realizowane są w następnym dniu, po wpłynięciu całej kwoty należności na rachunek bankowy Sklepu, podany w potwierdzeniu realizacji zamówienia. Na prośbę Zamawiającego zamówienie może być zrealizowane w szybszym terminie, po przesłaniu dowodu dokonania wpłaty.
  5. Koszty przesyłki podawane są przed złożeniem zamówienia. W przypadku zakupu wyłącznie licencji (bez nośnika) i wybraniu przesyłki elektronicznej, Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów przesyłki. Informacje dotyczące kosztów przesyłki znajdują się na stronie opisującej sposoby dostawy.
  6. Zamawiający ma prawo do anulowania zamówienia przed wysłaniem przez Sklep zamówionego produktu. Anulowanie zamówienia jest możliwe za pośrednictwem panelu klienta, do którego Zamawiający ma dostęp po zalogowaniu. Anulować zamówienie można również za pośrednictwem wiadomości pocztowej lub telefoniczne. Anulowanie zamówienia nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.
  7. Fakt złożenia zamówienia, przyjęcia do realizacji, otrzymania wpłaty, rozpoczęcia i zakończenia realizacji zostaje automatycznie potwierdzany wiadomością elektroniczną, wysłaną przez system Sklepu na adres Zamawiającego.
  8. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, jeżeli dane nabywcy nie pozwalają na prawidłowe wystawienie dokumentu sprzedaży.
  9. Zamawiający przez cały czas realizacji zamówienia ma możliwość sprawdzania statusu zamówienia, po zalogowaniu do systemu Sklepu.
  10. Sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży z formą płatności przedpłata, jeżeli wpłata nie wpłynęła do 14 dni od daty złożenia zamówienia. O odstąpieniu od umowy Zamawiający zostanie powiadomiony wiadomością pocztową, wysłaną na adres elektroniczny Zamawiającego.
  11. Każdy zakup w sklepie dokumentowany jest fakturą. Jeżeli w zamówieniu zostanie wybrana przesyłka elektroniczna, to faktura zostanie wysłana w formacie PDF, pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego.

Polityka prywatności, ochrona danych osobowych

  1. Działając w zgodzie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w skrócie RODO informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest firma Testa Software, mająca swoją siedzibę w Krakowie, przy ulicy Bluszczowej 13A, te. 12 263 78 52.
  2. Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych oraz kontaktowych służy wyłącznie realizacji umowy sprzedaży oraz wypełnianiu obowiązku podatkowego, związanego z prowadzeniem ksiąg rachunkowych i prowadzaniu sprawozdawczości podatkowej. Dane te nie są udostępniane innym podmiotom komercyjnym.
  3. Celem przechowywania i przetwarzania danych jest ułatwienie procesu kolejnego zakupu oprogramowania. Dane będą przechowywane w bazie sklepu do momentu usunięcia konta użytkownika.
  4. Użytkownik sklepu, w każdej chwili, po zalogowaniu ma dostęp do własnych danych, może je zmieniać i usuwać. Może również zwrócić się do administratora sklepu, pisząc na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. o zmianę lub usunięcie własnych danych.
  5. Sklep nie pobiera informacji o numerach kart kredytowych ani numerów kont bankowych Zamawiającego dla płatności on-line. Płatności on-line wykonywane są na podstawie faktury pro-forma (załączonej do potwierdzenia złożenia zamówienia), za pośrednictwem banku Zamawiającego wg jego wewnętrznych procedur.

Uwagi końcowe

  1. Ewentualne szkody wynikłe z niewłaściwego podania danych kontaktowych ponosi Zamawiający.
  2. Oprogramowanie oferowane w Sklepie jest licencjonowane, a nie sprzedawane. Warunki licencji, prawa i obowiązki licencjobiorcy oraz postanowienia dotyczące gwarancji i rękojmi są ujęte w umowie licencyjnej. Tekst licencji jest publiczny, dostępny na stronie prezentującej Oprogramowanie.
  3. Oprogramowanie jest oferowane zgodnie z zasadą "wypróbuj zanim kupisz". Zalecane jest zatem wcześniejsze pobranie programu ze strony internetowej, zainstalowanie go i zapoznanie się z jego możliwościami. Zgodnie z warunkami umowy licencyjnej każdy użytkownik ma prawo do jednokrotnego, nieodpłatnego używania programu przez okres 30 dni. W tym czasie użytkownik może wprowadzać rzeczywiste lub przykładowe dane i ocenić przydatność Oprogramowania.
  4. Konsument nabywając Oprogramowanie w wersji do pobrania z sieci (nie w wersji pudełkowej) wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art.7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.). W związku z powyższym konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z art.10 ust.3 pkt 1 cyt. ustawy.
  5. Konsument nabywając Oprogramowanie w wersji pudełkowej (BOX) po rozpakowaniu oryginalnego opakowania Oprogramowania - zgodnie z art.10 ust.3 pkt 2 cyt. ustawy - nie ma prawa do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art.7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.). Zwrot Oprogramowania w wersji BOX może nastąpić jedynie w nienaruszonym opakowaniu w terminie 10 dni kalendarzowych od daty jego dostarczenia. Sklep nie odpowiada za opóźnienia wynikające z zaniedbań przewoźnika. Zwracane Oprogramowanie w wersji BOX zostanie przyjęte najdalej 10 dnia od daty dostarczenia Oprogramowania do Zamawiającego. Do zwrotu muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi Oprogramowanie zostało dostarczone do Zamawiającego oraz oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i preferowanej formie rozliczenia zwrotu. W przypadku zwrotu, Zamawiający ponosi koszty transportu zarówno do Zamawiającego i z powrotem do Sklepu wg pełnych stawek transportowych faktycznie ponoszonych przez Sklep. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności urzędnika pocztowego lub kuriera i potwierdzonego przez niego.
  7. Wszelkie spory powstałe na tle realizacji umowy sprzedaży strony zobowiązują się w pierwszej kolejności rozwiązywać polubownie, a w przypadku nieuniknionego sporu właściwym do rozstrzygnięcia będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sklepu.

Aktualizacje wprowadzają nowe funkcjonalności, podnoszą walory użytkowe programu oraz eliminują błędy ujawnione podczas eksploatacji oprogramowania.

Sposób przeprowadzenia aktualizacji

  1. Uruchom program
  2. Z menu Narzędzia wybierz polecenie Aktualizuj program.
  3. Postępuj zgodnie z poleceniami instalatora.

Zachęcamy do zgłaszania uwag i sugestii dotyczących oprogramowania na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Nieprawidłowości w działaniu programu najlepiej zgłaszać z aplikacji klikając na przycisk Wyślij w oknie błędu programu.

 

Log aktualizacji 

Log zmian programu, log w odwrotnej kolejności, ostatnie zmiany znajdują się na początku

Wersja, data, opis zmiany
17.4.16.4 2024-10-04 Zaktualizowana wersja komponentu raportów
17.4.16.3 2024-02-06 Zaktualizowana wersja komponentu raportów
17.4.16.1 2023-12-21 Usunięty błąd odczytu parametru ustaweiń regionalnych raportów
17.4.16.0 2023-11-24 Dodany parametr programu ustawiający format daty raportów
17.4.15.4 2023-06-19 Usunięty błąd aktywacji licencji
17.4.15.3 2023-02-15 Aktualizacja bibliotek zależnych programu
17.4.15.2 2022-09-14 Usunięty błąd ograniczenia edycji dokumentu przez użytkownika
17.4.15.1 2022-01-10 Usunięty błąd filtrowania raportów menu górnego
17.4.15.0 2022-01-07 Usunięty błąd numeracji raportów kasowych
17.4.14.0 2021-12-18 Usunięty błąd odczytu kodu pocztowego kontrahenta z GUS
17.4.13.3 2021-11-06 Usunięty błąd podpowiadania danych kontrahenta, jeżeli nie została wprowadzona nazwa miejscowości.
17.4.13.2 2021-10-29 Usunięty błąd zapisywania parametrów raportu
17.4.13.1 2021-10-24 Zmieniony porządek sortowania dokumentów w raporcie wpłat i wypłat za dowolny okres
17.4.13.0 2021-10-14 Udoskonalony algorytm badania spójności danych rejestru
17.4.12.0 2021-10-11 Dodana maksymalna kwota dokumentu KP i KW
17.4.11.0 2021-10-02 Dodany szablon raportu wpłat i wypłat za dowolny okres
17.4.10.1 2021-09-27 Usunięty błąd wyświetlania górnego paska narzędziowego
17.4.10.0 2021-09-23 Usunięty błąd sum początkowych w raporcie wpłat i wypłat za dowolny okres
17.4.9.1 2021-09-09 Dodana opcja wyszukiwania kas w menu bocznym
17.4.9.0 2021-08-21 Dodany szablon raportu wpłat i wypłat za dowolny okres z saldem po operacji
17.4.8.1 2021-08-19 Dodane sumy wpłat i wypłat w raporcie wpłat i wypłat za dowolny okres
17.4.8.0 2021-08-13 Dodane raporty dokumentów, raportów i operacji (menu Raport)
17.4.7.0 2021-08-10 Dodany raport wpłat i wypłat za dowolny okres (menu Raport)
17.4.6.4 2021-07-24 Usunięty błąd odczytu sald początkowych rejestrów
17.4.6.3 2021-07-23 Usunięty błąd zapisu danych użytkownika
17.4.6.2 2021-07-22 Usunięty błąd odczytu danych użytkownika
17.4.6.1 2021-07-09 Usunięty błąd raportu kartoteki dokumentów
17.4.6.0 2021-07-09 Dodana nazwa rejestru w kartotece dokumentów, dodany szablon wydruku z nazwą rejestru
17.4.5.2 2021-07-03 Usunięty błąd filtrowania dokumentów KW
17.4.5.1 2021-06-22 Usunięty błąd szablonu raportu
17.4.5.0 2021-06-02 Aktualizacja komponentu raportów
17.4.4.0 2021-05-05 Usunięty błąd usuwania nieostatniego raporu z zaznaczoną opcji edycji numeru dokumentu
17.4.3.2 2021-04-18 Usunięty błąd zapisywania dokumento z opcją DO rozlicznia, bez kontrahenta wprowadzonego ze słownika
17.4.3.1 2021-03-19 Usunięty błąd fitrowania kartoteki dokumentów po dacie wprowaqdzenia i modyfikacji dokumentu
17.4.3.0 2021-02-24 Dodane okno informujące o zmianach wprowadzonych w aktualizacjach
17.4.2.2 2021-01-11 Aktualizacja biblioteki raportów
17.4.2.1 2020-11-13 Usunięty błąd tworzenia bazy demonstracyjnej
17.4.2.0 2020-11-02 Dodana kolumna nazwa kontrahenta do raportu kasowego
17.4.1.3 2020-10-28 Usunięty błąd zapisu dokumentu rozliczeniowego z zerowym saldem
17.4.1.2 2020-10-23 Usunięty błąd aktywacji licencji
17.4.1.2 2020-10-06 Usunięty błąd drukowania raportu kasowego #3
17.4.1.0 2020-10-05 Usunięty błąd drukowania raportu kasowego #2
17.4.0.0 2020-09-30 Usunięty błąd drukowania raportu kasowego
17.3.8.1 2020-09-02 Usunięty błąd edycji słownika operacji
17.3.8.0 2020-08-31 Usunięty błąd zapisywania nowego dokumentu
17.3.7.0 2020-08-27 Usunięty błąd logowania do bazy w chmurze
17.3.6.10 2020-06-02 Zmieniona wersja SQLServerLocalDB na 14
17.3.6.9 2020-06-01 Zmieniona wersja SQLServerLocalDB na 17
17.3.6.8 2020-05-30 Usunięty błąd drukowania dokumentu rozliczeniowego #2
17.3.6.7 2020-05-29 Usunięty błąd drukowania dokumentu rozliczeniowego
17.3.6.6 2020-04-17 Usunięty błąd zapisu parametrów kartoteki
17.3.6.5 2020-03-03 Usunięty błąd zapisywania tymczasowych plików
17.3.6.4 2020-02-21 Usunięty błąd usuwania ostatniego dokumentu
17.3.6.3 2020-02-20 Usunięty błąd przenoszenia salda początkowego na przełomie lat
17.3.6.2 2020-02-05 Usunięty błąd drukowania raportów
17.3.6.1 2020-01-17 Usunięty błąd aktualizacji słowników podczas zapisu dokumentu
17.3.6.0 2020-01-15 Dodany szablon raportu kasowego
17.3.5.0 2019-12-07 Dodany tekst kwota słownie na wydrukach dokumentów
17.3.4.2 2019-11-21 Usunięty błąd archiwiacji danych
17.3.4.1 2019-11-20 Usunięty błąd zmiany miejsca przechowywania plików załączonych do dokumentów
17.3.4.0 2019-10-17 Dodana możliwość zmiany rozmiarów okna raportu kasowego, skalowanie pola szablonów w dokumencie
17.3.3.0 2019-10-08 Dodana opcja aktualizacji słowników podczas zapisu danych dokumentu
17.3.2.2 2019-10-02 Usunięty błąd automatycznej numeracji raportów kasowych
17.3.2.1 2019-10-01 Usunięty błąd zapisu pozycji dokumentu rozliczeniowego
17.3.2.0 2019-09-10 Dodana opcja pozkazywania / ukrywania kolumn w kartotekach i dużych słownikach
17.3.1.0 2019-08-22 Dodane zapamiętywanie rozmiaru okna dokumentu i raportu
17.3.0.0 2019-08-21 Wydłużone pole dokumentu Za co do 100 znaków
17.2.0.0 2019-06-10 Zmieniona struktura tablicy fitrów, przygotowanie pod rozbudowę filtrów
17.1.0.2 2019-05-06 Usunięty błąd wskazania asystenta do parametrów bazy
17.1.0.1 2019-04-30 Usunięty błąd odświeżania kartoteki operacji kasowych
17.1.0.0 2019-04-19 Dodana kolumna symbol kontrahenta
17.0.3.5 2019-03-19 Wydłużony czas połączenia przy tworzeniu lokalnej bazy danych
17.0.3.4 2019-03-08 Więcej informacji w opisie błędu programu
17.0.3.3 2019-03-04 Usunięty błąd filtrowania kartoteki raportów
17.0.3.2 2019-03-04 Dodane dwa szablony kartoteki dokumentów kasowych
17.0.3.1 2019-02-27 Usunięty błąd aktualizacji salda rejestru kasowego
17.0.3.0 2019-02-14 Usunięty błąd zmiany sposobu przechowywania załączonych plików Baza / Dysk
17.0.2.3 2019-02-08 Usunięty błąd wprowadzania danych słownikowych
17.0.2.2 2019-02-04 Usunięty błąd braku ograniczeń długości pól
17.0.2.1 2019-02-03 Usunięty błąd słownika form płatności
17.0.2.0 2019-01-07 Usunięty błąd numeracji miesięcznej
17.0.1.0 2018-12-18 Zmiana opisu filtra, wprowadzenie możliwości wysyłania informacji o błędach programu
17.0.0.3 2018-10-30 Usunięty błąd numeracji raportów kasowych na wydrukach
17.0.0.2 2018-10-12 Usunięty błąd edycji filtra
17.0.0.1 2018-10-05 Usunięty błąd dodawania nowych rejestrów
17.0.0.0 2018-09-20 Wersja pierwsza programu

 

Program W10 Kasa występuje w trzech wersjach:

Wersja Standard

  • Dowolna liczba rejestrów kasowych
  • Prowadzenie rejestrów kasowych w różnych walutach
  • Raporty kasowe, za dowolny okres
  • Automatyczne dzienne raporty kasowe
  • Słownik kontrahentów
  • Słownik grup kontrahentów
  • Słownik operacji kasowych
  • Słownik walut
  • Wprowadzanie danych kontrahenta z listy podpowiedzi
  • Odczyt danych kontrahenta z bazy GUS, bazy VIES UE (kontrahenci zagraniczni)
  • Duża liczba szablonów wydruku. Zapisywanie raportów w formacie PDF, EXL i DOC
  • Możliwość dołączania dowolnych plików do dokumentów i/lub linków do plików.
  • Dołączone do dokumentów pliki mogą być przechowywane w bazie danych, na dysku lokalnym lub sieciowym.
  • Import danych kontrahentów z pliku csv.
  • Archiwizacja danych, kopiowanie danych do innej bazy, eksport danych w formatach tekstowych i xml
  • Aktualizacje programu w systemie Microsoft ClickOnce (nie wymagają uprawnień administratora do instalowania aktualizacji)

Wersja Optimum

Cechy wersji Standard + dodatkowo

  • Dokumenty wielopozycyjne KP i KW – możliwość wprowadzenia wielu operacji kasowych na jednym dokumencie
  • Szablony dokumentów KP, KW – możliwość zdefiniowania szablonu zawierającego zestaw operacji

Wersja Premium

Cechy wersji Optimum + dodatkowo

  • Dokumenty rozliczeniowe: KRP – rozliczanie wpłat, KRW – rozliczanie wypłat
  • Szablony rozliczeniowe dokumentów KRP i KRW

Aktualizacje wprowadzają nowe funkcjonalności, podnoszą walory użytkowe programu oraz eliminują błędy ujawnione podczas eksploatacji oprogramowania.

Sposób przeprowadzenia aktualizacji

  1. Uruchom program
  2. Z menu Narzędzia wybierz polecenie Aktualizuj program.
  3. Postępuj zgodnie z poleceniami instalatora.

Zachęcamy do zgłaszania uwag i sugestii dotyczących oprogramowania na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Nieprawidłowości w działaniu programu najlepiej zgłaszać z aplikacji klikając na przycisk Wyślij w oknie błędu programu.

Log aktualizacji 

Log zmian programu, log w odwrotnej kolejności, ostatnie zmiany znajdują się na początku

Wersja, data, opis zmiany
18.35.6.9 2025-01-29 Usunięty błąd tworzenia bazy danych w chmurze
18.35.6.8 2025-01-24 Usunięty błąd zapisu filtra
18.35.6.7 2025-01-09 Usunięty błąd edycji nazwy / towaru faktury
18.35.6.6 2025-01-07 Usunięty błąd numeracji faktur
18.35.6.5 2024-10-24 Dodana kolumna Wprowadził w kartotece zleceń
18.35.6.4 2024-10-11 Usunięty błąd zapisu zleceń otrzymanych
18.35.6.3 2024-10-09 Usunięty błąd numeracji faktur
18.35.6.2 2024-10-03 Usunięty błąd zapisu zdublowanych dokumentów
18.35.6.1 2024-09-23 Usunięty błąd ukrywania statusów zleceń i faktur
18.35.6.0 2024-09-04 Usunięty błąd numeracji dokumentów zleceń
18.35.5.0 2024-08-26 Usunięty błąd zapisu dokumentu transakcji
18.35.4.8 2024-07-04 Usunięty błąd korekty kursu waluty
18.35.4.4 2024-07-02 Poszerzone kolumny kwot szablonów faktur
18.35.4.3 2024-06-18 Usunięty błąd zmiany stany płatności z zamkniętych dokumentów
18.35.4.1 2024-06-16 Usunięty błąd generowania pliku JPK_FA4
18.35.4.0 2024-06-15 Dodany plik JPK_FA4
18.35.3.0 2024-06-14 Dodany komunikat o braku operacji VAT
18.35.2.1 2024-06-13 Usunięty błąd generowania pliku JPK_FA3
18.35.2.0 2024-06-13 Zmodyfikowany algorytm generowania plików JPK
18.35.1.0 2024-06-07 Dodane raporty faktury Wezwanie do zapłaty i Nota odsetkowa
18.35.0.0 2024-06-05 Dodany słownik odsetek ustawowych za zwłokę
18.34.1.0 2024-06-04 Dodany parametr faktury wymuszający drukowanie daty sprzedaży
18.34.0.0 2024-05-29 Dodany rachunek bankowy własny do not księgowych
18.33.4.0 2024-05-26 Dodana stopka graficzną dokumentów sprzedaży
18.33.3.1 2024-05-24 Usunięty błąd ustawiania szablonu domyślnego
18.33.3.0 2024-05-21 Dodane szablony faktury po angielsku
18.33.2.4 2024-05-16 Usunięty błąd ustawienia początkowego terminu płatności
18.33.2.3 2024-05-16 Usunięty błąd powielania pozycji stopki faktury, szablon blokowy
18.33.2.2 2024-05-13 Usunięty błąd parametrów początkowych faktury
18.33.2.1 2024-05-13 Usunięty błąd drukowania podpisu na fakturze
18.33.2.0 2024-05-10 Dodana linia podpisu faktury
18.33.1.0 2024-05-09 Usunięty błąd generowania bazy danych
18.33.0.0 2024-05-09 Dodany drugi rachunek bankowy do faktur
18.32.12.1 2024-05-07 Zaktualizowana biblioteka raportów
18.32.12.0 2024-04-23 Dodany mechanizm porównywania baz danych w oknie eksportu danych
18.32.11.11 2024-04-17 Usunięty błąd archiwizacji
18.32.11.9 2024-04-09 Dodany komunikat o zapisywaniu dokumentu o zdublowanym numerze rejestru
18.32.11.8 2024-03-02 Usunięty błąd drukowania dokumentu z kartoteki rejestrów
18.32.11.7 2024-02-27 Zaktualizowana biblioteka Sql Server Types
18.32.11.6 2024-02-22 Usunięty błąd zmiany numeru rejestru zlecenia
18.32.11.5 2024-01-25 Usunięty błąd tworzenia baz archiwalnych
18.32.11.3 2024-01-01 Usunięty błąd wysyłania maila przy pomocy pliku outlook.exe #2
18.32.11.2 2024-01-01 Usunięty błąd wysyłania maila przy pomocy pliku outlook.exe
18.32.11.1 2023-12-18 Usunięty błąd drukowania raportu
18.32.11.0 2023-12-07 Dodane sumowanie ciężaru ładunku w zleceniach
18.32.10.4 2023-11-17 Usunięty błąd zapisu otrzymania dokumentu oraz przesuwania miejsc załadunku
18.32.10.3 2023-10-28 Dodane podpowiedzi do pól zlecenia: kierowcy i samochód, naczepa
18.32.10.2 2023-09-08 Usunięty błąd zapisu pozycji dokumentu
18.32.10.1 2023-06-19 Usunięty błąd aktywacji licencji
18.32.10.0 2023-05-17 Usunięty błąd tworzenia kopii bazy
18.32.9.0 2023-04-29 Dodane kolorowanie kartoteki wymaganych dokumentów
18.32.8.4 2023-04-04 Usunięty bład generowania pliku JPK #2
18.32.8.3 2023-04-04 Usunięty bład generowania pliku JPK
18.32.8.2 2023-03-10 Usunięty bład druklowania stopki dokumentu sprzedaży
18.32.8.1 2023-03-10 Usunięty bład edycji daty sprzedaży
18.32.8.0 2023-02-28 Zaimplementowane nowe Api pobierania kursów z NBP
18.32.7.0 2023-02-24 Dodane przewalutowanie faktur
18.32.6.1 2023-02-22 Usunięty błąd pobierania danych z bazy VIES UE
18.32.6.0 2023-02-15 Dodany szablon kartoteki faktur netto, bruto, waluta, VAT PLN
18.32.5.0 2023-02-14 Dodane daty załadunku i rozładunku do kartoteki wymaganych dokumentów
18.32.4.0 2023-02-11 Dodane zbiorcze fakturowanie otrzymanych zleceń
18.32.3.3 2023-02-06 Dodane filtrowanie kartoteki zleceń po miejscu i numerze załadunku
18.32.2.3 2023-01-30 Usunięty błąd zapisu dokumentu zlecenia
18.32.2.2 2023-01-15 Dodana opcja Drag & Drop dla załączanych dokumentów
18.32.2.1 2022-08-10 Usunięty błąd logowania
18.32.2.0 2022-08-09 Usunięty błąd drukowania faktur w walucie obcej
18.32.1.0 2022-06-28 Usunięty błąd wczytywania kontrahenta do noty księgowej
18.32.0.3 2022-06-24 Usunięty błąd aktualziacji
18.32.0.2 2022-06-23 Usunięty błąd filtrowania zleceń po dacie załadunku / rozładunku
18.32.0.1 2022-06-22 Usunięty błąd tworzenia demonstracyjnej bazy danych
18.32.0.0 2022-06-21 Dodany odczyt rachunków kontrahent z Białej Listy MF
18.31.3.3 2022-04-01 Usunięty błąd przeliczania faktury w walucie obcej
18.31.3.2 2022-03-31 Usunięty błąd wydruku faktury
18.31.3.1 2022-03-18 Usunięty błąd odczytu rachunku bankowego faktury
18.31.3.0 2022-02-11 Dodana struktura JPK_V7M(2)
18.31.2.0 2021-12-18 Usunięty błąd odczytu kodu pocztowego kontrahenta z bazy GUS
18.31.1.0 2021-10-25 Dodany system pomocy programu
18.31.0.2 2021-10-21 Usunięty błąd dodawania domyślnych danych do bazy
18.31.0.1 2021-10-20 Usunięty błąd usuwania zlecenia
18.31.0.0 2021-10-20 Wydłużone pola rejestrujące instrukcję CMR i uwagi zlecenia
18.30.1.2 2021-10-19 Usunięty błąd aktualizacji struktury bazy danych #2
18.30.1.1 2021-10-18 Usunięty błąd aktualizacji struktury bazy danych
18.30.1.0 2021-10-17 Dodana kartoteka limitów zadłużenia kontrahentów
18.30.0.0 2021-08-23 Dodana wartościowe progi zysku z transakcji
18.29.0.0 2021-04-16 Blokowanie edycji po wygenerowaniu pliku JPK
18.28.0.0 2021-02-07 Ulepszony algorytm wyszukiwania faktur przy rejestracji płatności
18.27.0.0 2020-12-30 Dodany szablon wydruku kartoteki rozrachunków
18.26.0.0 2020-09-11 Dodana kartoteka płatności
18.25.0.0 2020-07-30 Ujednolicona obsługa transackcji
18.24.0.0 2020-03-10 Dodana kartoteka not księgowych
18.23.0.0 2020-02-19 Dodany filtr wymaganych dokumentów w kartotece zleceń
18.22.2.0 2020-01-29 Dodany szablon wydruku zlecenia po angielsku
18.22.1.4 2020-01-09 Zmieniony format ciężaru ładunku na wydruku
18.22.1.3 2020-01-02 Usunięty błąd odczytu kursu nwaluty z ubiegłego roku
18.22.1.2 2019-12-21 Usunięty błąd zapisu ustawień kolumn kartoteki
18.22.1.1 2019-12-16 Usunięty błąd wyświetlania harmonogramu
18.22.1.0 2019-12-14 Dodane sprawdzanie rachunków kontrahentów z białą listą MF
18.22.0.0 2019-12-11 Dodany szybki podgląd w kartotece zleceń, faktur i transakcji
18.21.1.2 2019-12-07 Aktualizacja koponentów powiązanych
18.21.1.1 2019-12-05 Usunięty błąd usuwania dokumentu zlecenia
18.21.1.0 2019-12-04 Zaktualizowane zależne komponenty SQL Server Data Types i Report Viewer Component
18.21.0.0 2019-12-03 Dodane transakcje w wersji Optimum i Premium
18.20.0.0 2019-09-23 Dodana opcja pokazywania / ukrywania kolumn
18.19.0.0 2019-09-01 Dodane transakcje dla zleceń
18.18.2.0 2019-08-14 Dodana lista adresatów przy wysyłania dokumentu w formacie pdf
18.18.1.0 2019-08-12 Usunięty błąd numerowania powielonego dokumentu
18.18.0.0 2019-08-09 Dodano możliwość wprowadzania odbiorcy w fakturze
18.17.0.0 2019-08-07 Dodana możliwość wprowadzania kodu SWIFT w rachunku bankowym
18.16.0.0 2019-08-05 Usunięty błąd wystawiania faktury sprzedaży
18.15.0.0 2019-07-19 Dodana kartoteka faktur zakupu
18.14.0.0 2019-06-23 Dodana kartoteka faktur sprzedaży
18.13.1.0 2019-06-11 Zmieniony opis wymaganych dokumentów
18.13.0.0 2019-06-05 Zmodyfikowana tablica filtrów
18.12.0.0 2019-05-31 Etapy transportu uwzględnione w harmonogramie
18.11.0.0 2019-05-26 Dodana zakładka etapy transportu w oknie zlecenia
18.10.0.0 2019-05-23 Dodany słownik etapów transportu
18.9.0.1 2019-05-20 usunięty błąd struktury bazy
18.9.0.0 2019-05-16 Symbol jednostki miary wydłużony do 10 znaków
18.8.0.0 2019-04-25 Dodana zakładka do edycji tekstu wypełniania CRM
18.7.1.1 2019-04-18 Usunięty błąd wyświetlania harmonogramu
18.7.1.0 2019-04-16 Dodany harmonogram zleceń
18.7.0.0 2019-04-12 Zmiana struktury, oznaczanie statusów przynależnością do harmonogramu
18.6.0.0 2019-04-03 Dodane wysyłanie powiadomień do zleceń
18.5.1.2 2019-03-29 Usunięty błąd dodawania danych do bazy
18.5.1.1 2019-03-28 Usunięcie błędu edycji parametrów dokumentu
18.5.1.0 2019-03-28 Dodanie mozliwości wyłączenia rejestracji pozycji frachtu we zlecenie
18.5.0.1 2019-03-27 Usunięcie błędu importu danych
18.5.0.0 2019-03-27 Dodanie kolumny ukryj do słownika przedstawicieli
18.4.1.0 2019-03-26 Zmiana domyślnych ustawień menu bocznego aplikacji
18.4.0.1 2019-03-26 Pierwsza wersja beta programu


Program W10 Transport występuje w trzech wersjach:

Wersja Standard

  • Wystawianie zleceń transportowych i spedycyjnych
  • Rejestracja otrzymanych zleceń transportowych i spedycyjnych
  • Definiowane dokumenty zleceń, dowolna liczba miejsc załadunku/rozładunku, możliwość rejestracji wymaganych dokumentów, etapów transportu
  • Definiowany statusy zleceń, możliwość wysyłania automatycznych powiadomień do kontrahentów o zmianie statusu zlecenia (mail)
  • Harmonogram (kalendarz) załadunków i rozładunków
  • Wystawianie not obciążeniowych i uznaniowych
  • Wystawianie dokumentów na postawie wcześniej wprowadzonych dokumentów
  • Dowolna liczba definiowanych dokumentów w rejestrach
  • Słownik kontrahentów, grup kontrahentów
  • Słownik przedstawicieli kontrahentów, grup przedstawicieli
  • Słownik miejsc załadunku, pojazdów, tras, krajów
  • Słownik walut, form płatności, terminów płatności
  • Wprowadzanie danych kontrahenta z listy podpowiedzi
  • Import danych kontrahenta z bazy GUS, bazy VIES UE (kontrahenci zagraniczni)
  • Duża liczba szablonów wydruku. Zapisywanie raportów w formacie PDF, EXL i DOC
  • Możliwość dołączania dowolnych plików do dokumentów i/lub linków do plików.
  • Dołączone do dokumentów pliki mogą być przechowywane w bazie danych, na dysku lokalnym lub sieciowym.
  • Import danych kontrahentów z pliku csv.
  • Archiwizacja danych, kopiowanie danych do innej bazy, eksport danych w formatach tekstowych i xml
  • Aktualizacje programu w systemie Microsoft ClickOnce (nie wymagają uprawnień administratora do instalowania aktualizacji)

Wersja Optimum

Cechy wersji Standard + dodatkowo

  • Wystawianie faktur sprzedaży
  • Dokumenty sprzedaży: Faktura, Zaliczka, Faktura do zaliczki, Korekta
  • Fakturowanie na podstawie zleceń
  • Ustalanie limitów i kontrola zadłużenia kontrahentów
  • Rejestry transakcji - możliwość łączenia dokumentów w transakcję, kalkulacja zysku z transakcji
  • Generowanie plików JPK_FA
  • Słownik samochodów - rejestracja własnych samochodów, naczep, przyczep
  • Rejestracja i zarządzanie terminami eksploatacji pojazdów (terminy przeglądów, ubezpieczeń itp)
  • Słownik kierowców
  • Przypisywanie kierowców do samochodów
  • Słownik dysponentów
  • Przypisywanie samochodów do dysponentów
  • Rejestracja danych dysponenta, samochodu, kierowcy na zleceniu

Wersja Premium

Cechy wersji Optimum + dodatkowo

  • Rejestracja faktur zakupu
  • Dokumenty zakupu: Faktura, Zaliczka, Faktura do zaliczki, Korekta
  • Generowanie plików JPK_V7M
  • Rejestracja not obciążeniowych, uznaniowych
  • Kalkulacja zysku transakcji na podstawie faktur i not obciążeniowych
  • Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami
  • Kartoteka należności, zobowiązań
  • Kartoteka sald kontrahentów (suma należności, suma zobowiązań, saldo)
  • Wystawianie dokumentów kasowych, dokumenty KP, KW - ewidencja obrotu gotówki
  • Rejestracja wyciągów bankowych - rozliczanie faktury sprzedaży i zakupu
  • Generowanie zleceń płatności - plików tekstowych importowanych przez serwisy bankowe

Kontakt

tel.: 12 312 02 40
kom: 601 29 14 43
Pn-Pt: 8.00-16.00
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wsparcie oprogramowania

Programy MDB Firma: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Programy DragOn: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Programy Mega Firma: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
System Centurion: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zakup programu

Informacje: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Statystyka

Dzień 242/378
Tydzień 1583/2578
Miesiąc 8675/10152
Online 0/6

Ta strona używa plików cookies w celach statystycznych i funkcjonalnych.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie. Czytaj więcej…

OK

Ta strona zapisuje w Twoim urządzeniu krótkie informacje zwane plikami cookies. Cookies czyli z angielskiego: ciasteczka to niewielkie pliki tekstowe, zazwyczaj w formie tagów-identyfikatorów, które są przechowywane lokalnie na urządzeniu, w katalogu przeglądarki lub podfolderach. Są one wykorzystywane do zapisywania indywidualnych preferencji użytkownika, gromadzą statystyki, umożliwiają realizowanie niektórych funkcji strony, m.in. procedury sprzedaży sklepu internetowego, pobierania plików czy logowania do serwisu. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Ustawienie lub pozostawienie ustawienia przeglądarki na akceptację cookies (ciasteczek) oznacza wyrażenie przez Ciebie świadomej zgody na takie praktyki. Kliknięcie na przycisk OK spowoduje zamknięcie komunikatu informującego o plikach cookies.